fredag

Hej bloggen !

Kom precis hem från skolan eftersom jag hade samtal direkt efter kunde inte jag gå ner till 6åringarna men det gjorde inte så mycket. Jag menar, det är ju fredag idag och då är nästan ingen där utan dom är lediga i stället.
Men på rasten var jag med dom !
I alla fall, först hade vi spanska. Var så otroligt boring ! Men vi ritade och gjorde korsord typ. Dock på spanska. Sen var det EV och idrott. Men jag kollade på och gjorde lite arbetsuppgifter. Dom var faksit roliga. Emma som oxå kollade på, vi typ satt och tävlande och var helt slukade i uppgifterna. Fast på sista övningen var jag med.. Sen läste Carina ur en sune bok. Sune & Anderssons sjuka jul, elr nåt sånt.
Och lunch, rast och sen sista lektionen hade vi engelska glosförhör. Det gick bra för mig !

Sen hade jag då samtal och då kom mamma till skolan. Alltid lika pinsamt, skoja. Men hon hade Cindy med sig dit och det blev värsta ringen runt henne. Hon charmar alla, haha.
Men samtalet gick bra, om ni vill veta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0