Godmorgon

Nu var man redan uppe vid halv 9 ungefär.
Äslkar att vakna och gå upp tidigt på morgonen !
Känner mig så duktig då :)
Haha. Men jag har ju lekt lite med Cindy men just nu sover hon.
Frukost, öppna kalendrar.
Dock missade jag kalendern på TV. Lite tråkigt.
Hur börjar eran morgon ?

Vi tar en liten fråga oxå.


Hej !

Jag brukar alltid ha mascara.
Det är ett måste, engligt mig. Men vissa är ju fina utan såklart.
Sen brukar jag också använda solskydd.
Asso på läpparna, haha.
Men det är för att skydda dom mot kylan också.
Så att dom inte blir torra !
Men inte på bilden hade jag det.
Hoppas du fick svar på frågan i alla fall.
Mascara och Läppsyl typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0