H E M M A

Hej bloggen !

Idag blev det som vanligt skola.  Gillar inte onsdagar, bara tråkiga ämnen ! Först genomgång. Men då satt Emma och jag och skrattade typ, vi lyssnade inte speciellt mycket, hehe. Sen slöjd. Då blev jag klar med min snygga kudde. NAT ! Den är ful. Mmh. Sen lunch och sen so/no. Då reste vi till Bangladesh, elr hur det stavas. Var ofc TRÅKIGT. Jag satt och spelade tre i rad med Anton. Och sen hade vi då språk, det är tråkigt med. Men jag vann en tävling ! Men våran fröken Carina fyllde år idag, vi grattade hon såklart.  på rasterna var vi med 6åringarna, dom är för roliga !


Men efter skolan skulle Emma, Emma och jag dit, men vi fick inte för deras fröken.
Så vi gick till pizzerian. Först glömde vi betala och gick där ifrån.
Sen gick Emma in dit igen för hon hade glömt sin mobil.
Ja ! Vi kan vara lite glömska ibland. Men då kommer han på att vi inte betalat, skit... haha.
Nu har vi kollat lite på Made. Det var typ en tjej och en kille som skulle lära sig sjunga. Lycka till, liksom ! Men dom klarar det ju nästan alltid i det där programmet.. Haha.



Min mobil är trasig igen ! :/
Vilket innebär att det inte kommer bli så många bilder till bloggen, men jag kanske lånar bilder av nån annan då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0