Hemma

Så ! Ursäkta för att jag inte bloggat tidigare, men jaja.
Idag i skolan skrev Ida och jag om Torres som spelar i Liverpool, ni vet säkert vem jag menar !
Man lär sig extremt mycket. Bara det att jag inte har så bra minne kanske, fröken !
Haha. Annars har vi åkt till Japan idag i skolan. Det var ofc kul.
Har börjat tröttna på att man ska visa sina pass och vi har piloter och flygvärdinnor och allt.
Men andra tycker det är kul, men lite kul tycker jag att det är !
Så det funkar, liksom.

Annars har man längtat så otroligt mycket på att få komma hem till Cindy !
Hon blev såklart jätteglad när vi kom hem.. Hihi.. Gud så jag älskar hon !



Tagen för en minut sen ?!
<3




Kommentarer
Postat av: amanda

naaah , vad gullig ! <3

2009-12-01 @ 20:49:37
URL: http://brorelskarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0