IGÅR

igår blev det väldigt sent.
först duschade Cindy, hon blir så jäkla liten då, haha. Men sen badade jag och pappa i jakutsin, ni vet ? Det är i alla fall jäkla skönt.. Sen kom Moster och lämnade Sally här för hon skulle på julbord. Sally och Cindy lekte lite med varandra, fast tillslut blev sally trött på cindy och då tog vi bort hon... men aja. Sen kom rasmus och tomas. Alltså rasmus är min kusin och då åt dom pizza här eftersom dom oxå är hundvakt till Sally. Men min familj åt lax med potatis, så himla gott ! Då kollade vi oxå på robinson och annat. Åt chips !
Sen åkte dom hem med sally !

då tog vi fram jepordy spelet. mamma, pappa, emma och jag. Men ni vet, när man har sånna där tryck saker och så svarar man när man vet frågan, aja. Det är skitkul ! Jag tror vi satt uppe till klockan 2 elr nåt sånt.
Sen la jag mig, var så himla trött då !



Inte det dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0