KALENDER

Ja. Som sagt är jag hemma för ganska så länge sedan. Tog lite pepperkakor och var med Cindy. Jag plockade upp b... för första gången ! Wihoo ?! Men som sagt är hon ju bara på tomten, hon hälsade på Polly och Dessie men dom bara stampade och vart skitskraja.

Annars ! Vad har ni fär julkalendrar i år ? Choklad, TV/RADIO, Present elr haribo kanske ?!

Själv har jag present kalender. Ni vet den på Åhlens, med massor med smink och så. Mamma köpte den till mig, TACK MAMMA. Sen köpte hon en choklad också, från Norge. Ni vet ?

Brukar ni kolla på julkalendern på TV:E ? Vad tycker ni om den, osv ?

Den är väl ganska så tråkigt. Men jag tror att den blir bättre sen. Egentligen hade jag sämre förväntingar, så lite överraskande var det. Men jag har liksom en tradition, typ syrran med. Vi kollar alltid på den, haha. Samtidigt öppnar vi kalendrerna oxå ! Och äter frukost vid TV:EN osv..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0