Presentkalender !

Hej bloggen !

Nu på morgonen har jag ätit frukost ofc. Sminkat mig och så.
Senare ska vi kanske åka till Willys och kolla på toning till mig.
Mitt hår är gult och det gillar inte jag, hahahahah !

Sen har Cindy vart i skogen också, den ligger nästan ovanför vårat hus.
Men jag bar hon dit, sen fick hon gå runt och nosa lite.
Och gå i koppel, hehe.
Men hon var superduktig !




Första december. Ögonskugga.

Andra december. Applikator, lipliner, rougeborste.

Trejde december. Body shimmer.

Fjärde december. Ögonskuggor.

Femte december. Highlither (stavning)


Alltså. Det här har jag fått från min presentkalender. Trodde att man skulle få något dåligt läppgalns eller trasigt puder. Men nej, man får skitbra saker ! Tack mamma igen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0