äter

Nu har jag kommit från skolan. Har inte hänt så mycket idag. Kanske lite bråk typ bara. Haha, aja. Med mig är det OK. Igår när jag skrev det dära sista inlägget. Sorry, om du tog illa upp. Var trött och gillar inte när läsare skriver så, SORRY =) ..

Men jag har precis varit ute med kaninera. Polly är ju så söt ! Klappade hon i flera timmar, aw. Dessie oxå ! Haha, men dom fastnar med deras koppel lite då och då, vilket är lite jobbigt och speciellt om man krattar på andra sidan samtidigt. Jag fick 40 kr, wihoo ! Sen tog jag ett äpple även fast min mage skriker efter mat.. Haha ! Så måste äta något mera, RISKAKOR.

Fanny, varför uppdaterar du inte din blogg ?! (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0