blogg !

Hej !

Idag i skolan var det som vanligt förrutom att efter sista lektionen gick man upp till biblioteket för att ta spruta. Ni vet, svininfluensan. Hehe, jag kanske är lite känslig men gosh vad det gjorde ont ! Carina såg att jag var nervös så hon frågade mig om jag mådde bra. Men allt gick bra tillslut. Alla var väl lite rädda i början, antagligen. Men men. Sen följde Emma med hem. Vi satt bara vid köksön och prata, ingen av oss orkade gå ner till datan och blogga. Haha. Men alla vi har ont i armen ( spurtan ), råkade slå till Emma där, men inte hårt.. aja. Vid halv 4 kom Figo hit och hans matte Gunnel. Hon lämnade lite saker, som ni kanske vet ska ju vi vara hundvakt... Så, Emma hälsade lite på Figo och så. Inte första gången dom ses, hhehe ! Men vi tog kakor och kollade lite på tv, lekte med Figo och så men nu har hon åkt hem.. Så jag gick ner hit. Men vi ska äta spagetti och köttfärsås.. Som ni vet går vi ju efter en matlista som är gjord av mig med olika maträtter varje dag !



Tröja - h&m
Byxor - Kappahl
Strumpor - WilFit



Emma och Emma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0