Dagen

Hmmm.. hur gick det hos tandläkaren då ? Haha, det får ni aldrig veta. Men för det mesta gick det bra. Ja, ni får helt enkelt lista ut det själva. Tänker inte avslöja något, utan det är mitt privatliv.

Aja, om dagen nu då! Som ni vet åkte vi till tandläkaren kvart i 9 så det blev lite sovmorgon. Sen kom jag lagom till slöjden. Såklart var det tråkig lektionen, vi fick till och med stanna kvar en kvart och leta efter någon tråkig sak som var borta. Men vi hittade den tillslut och då fick vi gå på lucnh. Det var typ världens äckligaste lunch liksom. Haha. Sen hade vi so/no. Vi skulle resa till egypten, våran klass är allt bra rolig. Så vi gjorde pass, haha. Men jag jobbar med Emma då. Sen hade vi spanska, var totalt tråkigt, som vanligt. Men som tur var fick vi sluta ca 10 minuter tidigare.

Nu har jag tagit lite mellis, var gott! Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0