Dagen !

Inte förns nu blev det update, sorry. Men har vairt någonstans hela dagen.

Först som sagt åkte syrran, mamma och jag till mammas jobb för att hon skulle jobba lite. Då gick syrran och jag till nancys och köpte lite fika. Vi träffade Eves kompisar, aja. Det blev kokosboll och fanta, vilket var skitgott. Vi skrattade, tog bilder när vi åt och videblogga lite. Haha ! Vi såg oxå typ en birokille eller vad man nu ska kalla han. Haha, han var söt... Mmh, när vi var klara gick vi till mammas jobb igen. Det regnade ju så vi sprang dit, hehe. När vi var där så bloggade ju jag, gjorde en matlista för dom två veckor som kommer.. Den blev skitfin, promise. Haha. Sen så åkte vi till k-rauta och kollade på målarfärg till mitt och syrrans rum. Blev ljus, ljus, ljus rosa till mig. Me love! Pappa var oxå med då. Han beställde hem donken som vi åt hemma. Senare kom Ida och då skjutsade mamma oss till Emma k. Där fick vi skjuts av Emmas pappa, alla fyra till hockey mathen. Var helt jäkla packat. Men sen när vi äntligen kom till kassorna så var det slut. Så vi kom aldrig in. Emma hade en biljett redan, men inte vi andra ! Då ringde vi Emmas pappa och han pratade med Tomas som är våran morbror typ. Han fixade in oss så det blev gratis. TACK ! Men vi var ända tvugna att sitta två och två eftersom Emma hade sin plats på ett annat ställe. Så första perioden satt Emma och jag. Ida och syrran längre bort bland alla killar typ. Men dom sista perioden satte vi oss nedanför dom ! Jag köpte en marabou och fanta, Ida och syrran köpte typ sura bilar och kastade i min dricka, men jag kastade i Idas, haha. Men det var fett kul ! Vi glömde kolla på matchen lite. Men ssk förlorade med 3-1, fan ! Dumma djurgården, hehe... men dom spleade bra ! Vi träffade oxå våran kusin rasmus där, hans pappa är ju Tomas...

När vi kom hem hade pappa börjat med mitt rum, fast bara det vita eftersom det blir en fondvägg med det ljus, ljus, ljus rosa. Sen ska vi fortsätta i morgon !



Ser ni mitt hår ? Så jäkla snyggt ju.. jag ser ut att ha långt, haha !



Bjuder ofc !


Blev inga mer bilder ! ): Min mobil dampade så den stänges av, gick inte att få igång den. Men tack alla för en rolig dag, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0