DAGEN

Hej !

Ni får ursäkta, men jag har ingen lust att sätta mig vid datan precis när vi kommit hem. Pallar inte. Men nu blir det blogg. I skolan var ganska så många sjuka, svinsprutan igår, ni vet ! och sen så gick några hem under dagen för dom mådde inte bra. Försökte se dålig ut, men Carina sa att jag mådde bra och fick inte gå hem.. haha. Men vi gick en promenad och Carina läste högt i stället för att jobba med so. Skönt ! Sen hade vi språk, var såklart skitstökigt och vissa killar kan integöra tävlingar på skoj eller så. Dom blir typ skitsura om dom förlorar. Jag var i deras lag, stackars mig (Y) haha. Sen gick vi hem.

Då gick Emma och jag ut med kaninerna. Eller asso inte så vi gick en promenad... det pallar inte Dessie eller Polly.. ! Och Figo, han satt i fönstret och kollade på oss när vi städade i burarna och så. Sen när vi kom in blev han skitglad och skuttade upp och ner ! Mmh.. Vi gick en promenad med han också. Hehe. Det vräkte ner ! Så Figo blev blöt, jag med !

Här får ni lite bilder på Figo ♥



söt, or what ?! ♥



Han hade sin lilla reflexväst !



Han duschar.. !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0