DAGEN.

Så. Idag var jag i skolan. Vi var med 6årsbarnen och lekte borbro breja med dom.. elr vad det nu heter ! Det var kul. Hahah. Spanska, EV, Idrott och engelska hade vi annars. Glosförhöret gick väl så där på engelskan. Gissade på vissa, hade inte tränat speciellt mycket !

Sen gick vi hem. Jag packade klart och var ute med kaninerna. Dom e ju så söta ! Dom fick nystädade burar oxå. Fanny, Sofia och Olivia skulle typ mata dom nu när vi är här.

Nu är ju som sagt rasmus på hockeymatch, han kommer hem halv 10. Vi har också vart vid Ica och köpt lite godis till idol ju. Cirkus möller m.m. Men nu ska Emma, Eve och jag spela ett spel.

Morfar kom precis hem från promenad med Sally !



<3

Ska kolla på idol nu ju. Det har iof börjat !
GODNATT (ska inte lägga mig än )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0