December !

Jaha, vad ska ni hitta på i december då ? Vilka ska ni fira jul med och sådant ? Blir det åka skidor, mysa eller vara med kompisar, festa eller åka utomlands ? Jag ska i alla fall göra lite olika saker. Allt är ju inte planerat än. Så det kanske dyker upp lite saker då o då.




1. Hämta min lilla kära hund.
Ja, första december tar jag ledigt från skolan för att hätma min lilla sweetie. Alltså min nyblivande hund. Eller familjens nyblivande hund. Det ska såklart bli roligt men lite spännande också. Kommer hunden gilla mig ? gosh, längtar i alla fall! Den ska heta Cindy.

2. Fira jul med kusinerna.
På julen blir det att vara hemma för mig. Med gäster såklart! Mina söta kusiner som är 5 och 3 år kommer komma och farmor. Hoppas på en massa snö och en laptop till mig, haha ! Mysigt och kul kommer det i alla fall bli.

3. Julshoppa !
Det är en sak jag gör varje år. Det kan vara med farmor eller med kompisarna. Det är ända lika kul för då är det oftast rea och så har man fått pengar från julafton oftast.

4. Fira med bästisarna.
Det är oxå något jag gör varje år. Emma, Ida, Emma, Jag och kanske Cornelia är i alla fall med på det. Vi köper julklappar till varandra för kanske 50-100 kr. Så det inte blir så dyrt. Sen delar vi ut dom och öppnar allt tillsammans hemma hos någon, alltid kul !

5. Julbord ( kanske )
Vet inte riktigt om det är bestämt. Men mormor, morfar, moster, kusinerna, tomas och familjen blir det med i så fall. Bara det att vi inte bokat än. Men hoppas det blir av för det bruakr vara väldigt mysigt och roligt. Speciellt om det är god mat.. !


Vet inte något annat som är planerat än.. men mer kommer det komma, såklart.. Vad ska ni hitta på då ?
December månad kommer i alla fall bli rolig för mig, hehe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0