Dessie..

Vill ni veta det här ?! I morse satt jag med Dessie i knät, asso utomhus och väntade på Fanny, Sofia och Olivia med Emma dåra. För vi går liksom till skolan tillsammans. Och då hoppar Dessie från mitt knä. När jag svurit klart försöker vi alla jaga in hon i en hage för då är det så mycket lättare att ta hon. Det kanske tog 7 minuter eller så. Men när jag ska gå över muren, ramlar jag så jag faller på magen rakt ner i leran... Vet inte riktigt vad som hände. Men magplask blev det, haha. Så jag fick gå till skolan med lera på byxorna, eftersom jag inte hann byta..! Sen fick jag ett sår på smalbenet och alla vet hur ont det gör ?! Men som tur var så kom vi inte för sent för mamma fick ta över där hemma. Hehe.



Sötnos ! Varför måste du vara så smart och rymma hela tiden ? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0