Halloween

Tänkte berätta lite om halloween nudå. Men det var som sagt väligt roligt. Man har alltid kul med dom!

Innan vi åkte hann jag vara ute med kaninerna och lite mera. Blogga framför allt. Aja, sen åkte vi, glömde min älskade kudde hemma men jag lånade mammas. Hehe. När vi kom dit var Rasmus på hockey träning. Men Eve, Emma och jag pratade och skar pumpor och tände lite ljus och så. Det var kul. Min pumpa kanske blev lite missbildad men söt oxå. Mmh, haha. Sen fick vi typ välkoms drinkar för då hade momor, morfar, sally och rasmus kommit. Vi åt förrätt och varmrätt. Var väldigt gott. Sen gick vi ut med Sally samtidigt som vi gick bus eller godis. Eve klädde inte ut sig så hon fick stå utanför och hålla i Sally. Några ville ta kort på oss för att vi var så söta. Rasmus hade en peruk och vingar, Emma var en djävul och jag var en häxa fast vi hade inte sminkat oss. Haha. Men vi fick mycket godis i alla fall. Fast allt var inte så gott... Men det var väldigt kul, en gubbe trodde vi var påskkärringar, haha ?! aja, sen gick vi hem igen och då åt vi lite efterrätt, kollade på tv och så. Vid 12 skulle alla föräldrar bada, asso i jakutsin utomhus, den är stor! Men Emma och jag bänkade oss framför TV för att kolla på Sune. Teckand. Vi åt ostbollar, chips och drack mjölk och så somna jag där oxå. Det är livet!

Nästa dag gick vi typ upp, åt frukost, packa och sen åkte vi till Emma för att kolla på bio i Södertälje. Det blev Michael Jackson, this is it. Den var grymt bra, ni måste skynda er och se den eftersom den bara visas i 2 veckor!



Lösnaglarna satt på hela dagen !



Längst ner till höger (den oranga) är deras grannes, den längts upp är emmmas
och den längts ner till vänster är min, söta va ?!





Eve !



Allt godis + frukt som vi fått när vi gick bus elr godis !



Förräten.


Kommentarer
Postat av: misy

Fina naglar<3! Jag har oxå lösisar dee e bäst och billiga :)

2009-11-02 @ 19:17:31
URL: http://misy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0