Drömde..

Nu har jag vaknat! Sov väldigt länge idag, hehe. Men det är ju lördag och då kan man sova hur jäkla länge man vill! Aja. Jag drömde en väsligt konstig dröm inatt.'

Jag, Fanny, Emma, Emma och Ida var i stan och fikade. Vi beställde munkar, allihopa. Men jag blev inte nöjd med min munk för det var hål i den. Så jag gick och köpte en till och slängde den andra. Jag hade ju trots allt 500 kr med mig dit så, det fortsatte så för mig tills jag blev pank. Emma, Emma, Ida och Fanny hade liksom försökt att stoppa mig innan jag köpte för 500, men jag vann.. haha. Sen när jag kom hem frågade mamma vad jag hade gjort för alla pengarna. Då sa jag sanningen och fick utegångsförbud.. hhahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0