En person som ....

Får bara ta tjejer....



En person med ett fint leende.



En person med fina ögon.



En person som får mig att skratta.



En till person som får mig att skratta.



En till person som får mig att skratta.

 

En person som betyder mycket för mig. + Cornelia och Karin.



En person som jag kan lita på.



En person som är snäll



En person som är kaxig men på ett bra sätt.



En person som jag kommer leva med hela livet. (?)



En person som jag har kul med.



En person som är vacker.




En person som jag saknar.



En person som är min förebild inom bloggandet.

Ja. Det var det. Allt det här kom jag för det mesta på själv.
Två av bilderna var från Emma.


Kommentarer
Postat av: emma

haha!!<3

2009-11-06 @ 18:12:12
URL: http://emmawow.blogg.se/
Postat av: maria

Vilket fotbollslag spelar du i ? :)

Tacksam för svar :D + fin blogg <3

2009-11-06 @ 19:11:32
Postat av: eve

ojjjjojjojj vilka snygga ögon kollar inte i kors alls där inte:P<3

2009-11-06 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0