..

Shiet the same, dom vart inte lika, haha..



-Dessies blogg
Vet inte varför jag dissar hennes blogg men den börjar typ bli lite boring. Dålig uppdatering, alltid samma visa " i know you love me " osv. Fattar aldirg tjejen att vi faktiskt hatar hon..? Elr ja. Dom flesta gör ju det!

-Mina naglar
Haha, jag dissar mina naglar för dom är så otroligt fula för tillfället. Vilket är pisanmt.. haha. Men ska fixa naglarna någon gång. Jag menar, jag MÅSTE!




-Msn
Haha. Gillar msn, för det är en så smart uppfinning. Man kan ringa, spela in röstklipp och chatta som vanligt. Kan det bli mer pefekt! Ja, kanske det att man kan bli hackad och så. Men det händer ju inte så ofta..

-Cindy
Såklart jag hissar min egen lilla hund. Hålla, liksom?! Söt, åh. Längtar som in i helvete tills hon bara är min. Den 30 november !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0