Har ingen ork..

Orkar inte lägga upp videon som Emma och jag gjorde om våra kompisar osv. Men eftersom Emma skrev att Emma älskar sina kompisar kan ju inte jag lägga upp den och jag har absolut ingen ork att gå igenom och vänta tio minuter igen. Är så otroligt ledsen, trött och svättas asmycket. Vad är det mig mig ? Är jag trött ? Burkar ni oxå känna såhär. Min mascara har till och med runnit. Men ska byta till mysbyxor eftersom jag svättas i mina tighta jeans som sagt. Ska oxå ta och kolla på idol. Erik och Tove, go!
Ursäkta mitt dåliga humör ! ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT. Nu ska jag säga godnatt för idag innan jag blir för förbannad.


Mamma beställde fyra paket pepparkakor, wihoo. puss och godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0