HEMMA

chacha bloggen !

Nu så har vi kommit hem dåra. Först gick vi till kiosken där jag köpte choklad och klubba. Gotti. Sen kom mamma och pappa och hämtade upp oss, då lämnade vi Emma hemma hos henne också. Senare åkte vi vidare till någon hund&katt affär vid kungens kurva. Det blev nästan en timme tittandes på koppel, men vi vet ju inte hur stor hon blir/är så vi tar det senare.. Jag blev oxå kär i en rosa matskål med ett silverhjärta där det stod princess på ! Men den blev det inte, haha. Det blev två silverskålar istället, boring ! haha aja. På vägen hem handlade vi lite mat, fast jag satt kvar i bilen. Men nu är jag då hemma !



På väg mot kiosken, BJUDER !



Haha.. OJ !
Emma & Emma <3



Den blev det till Cindy !



CINDY <3



& två matskålar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0