hiss diss



Figo
Hehe. Måste ju hissa Figo ! Han är så speciell och söt, rolig och helt underbar. Jag älskar honom. Så fort man kramar någon annan blir han avundsjuk och slickar en.. aw ! Saknar Figo !

Småbarn
Ja, vem gillar inte små gulliga småbarn ? Okej. Sex åringar är ju så söta så det inte är klokt. Vi brukar ju vara med dom nu för tiden ! Deras skratt, kramar och allting !



Skolan
Jag gillar inte skolan för jag tycker att nästan alla ämnerna är tråkiga.. Rasterna är ofc roliga men diss på att man ska sitta i ett klassrum och arbeta om Gustav Vasa eller så ?! Jag gillar verkligen inte det. Men vad gör man inte, man är liksom tvungen !

Inget mat hemma
Vi har typ inte haft nån mat hemma hos oss på rätt så länge ! Då måste man ta några mackor som är äckliga eller så. Hellre typ bagett eller vanilj youghurt med flingor, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0