hiss & diss

Ja. Tänkte köra lite hiss & diss nu.



-Egen stil
Haha, jag verkligen gilla. Det är så kul om nån kommer till skolan eller så med en egen stil. Den visar ju att den vågar vara sig själv som nästan ingen annan vågar. Det är både modigt och kul.

-Picnik
Mmmh, det är kul. Jag är ofta inne där. När jag gör nya designer, lägger till pratbubblor eller så. En väldigt bra sida, englit mig!



-Lim efter lösnaglar
Det är så himla fult + äckligt! Dissdissdiss på det. Jag tycker att limmet borde följa med på lösnageln istället för att det ska sitta kvar på nageln. Det är oxå svårt att få bort. Så. Lovisa hatar det.

-Glömma boken
Ja, det är väldigt jobbigt att glömma läxboken sista dagen man kan träna. Man har glosförhör nästa dag och har inte ens kollat på glosorna. Mmh, det dissar jag som sagt. Rita ett kryss på handen så kommer ni ihåg till nästa gång, tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0