IGÅR

Hej bloggen !

Idag är jag som sagt ledig från skolan. Fan vad man har längtat efter den här dagen ! Ska hämta Cindy nu.
Men bloggar lite snabbt om igår.

Igår hade Rasmus hockeymatch igen. Vet inte hur det gick, men morfar skjutsade hem Eve, Emma och jag. juste ! vi bakade pepparkakshus också som jag tog hem för ingen annan ville ha det, hehe. Men på vägen hem åt vi på donkan som morfar säger. Donken, med andra ord. Hehe. Sen var alltså Eve, Emma och jag hemma hos oss. Vi åt donken och kollade på gossip girl och lite mera. Sen kom rasmus dit, vi körde 123 men Eve satt och smsade såklart, hon har typ feber elr så ! krya.. ifall du har det alltså (: Föräldrarna kom vid 10 och då åkte Eve och Rasse hem. Sen la jag mig typ..

Nu ska vi åka.



BANDY !



Vårt snygga pepparkakshus.


Kommer mer bilder senare.
Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0