julmarknad

Kom precis hem från julmarknaden, pappa skjutsade hem mig, hehe. Men det var kul, känner ju mig mycket bättre helt plötisigt så det var bra i alla fall. Först kom Emma hem dårrå och senare kom Emma och Fanny, så alla vi fyra gick till pizzan. Åt kanske 2 bitar, haha och drack inget vatten.. men Emma tog lite av min, hhe. Blev inte så många bilder men jag hade i alla fall skitkul, sen kom typ alla och då ståg jag och sålde lite. Vårat fotbollslag hade ett bord där, jag hade bakat kokosbollar men köpte tillbaks lite av det, HAHA !
Sen köpte jag en Hello Kitty reflex, mjaou.. sen köpte nästan alla den oxå... Men ja. Var för det mesta skitkallt men det var kul. Det var enormt med folk i alla fall, några står ju fortfarande kvar och säljer !

BILDER <3



Pizza. Typ det, jag lämnade, haha.





MJAOOU <3



Emma... Don´t ask ! <3



Kokosbollar.
Bakade av mio !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0