TIPS



Desperate Housewives.

Jag älskar den serien ! Den kan handla om allt mellan himmel och jord. Serien handlar väl mest om dom där desperata hemmafruar vilket är roligt, spännande och underhållande !
 Dock kan serien bli lite väl rörig och så ibland och mycket händer på samma gång men för det mesta är serien grymt bra !



Greys anatomy.

Har inte följt serien så speciellt länge. Men tycker den är jättebra fast det kanske är lite konstigt att alla på sjukhuset är tillsammans med nån som jobbar där och det leder mest till bråk. Det är väl det som serien handlar om ?! Kan vara lite tröttsamt engligt mig.



Svenska hemmafuruar.

Eller vad det nu heter.. ! Har glömt bort eftersom det inte visats på länge. Hehe, aja. Serien är superrolig och patetisk, men det är ju det som gör den underhållande.. eller ? Alla fruarna är ju lite speciella. Hon som gav sin familj ett kylskåp med massa gott i när hon hde tjänat pengar alldeles själv.
Hon är bara för rolig och snäll verkar det som. Älskar i alla fall det programmet, det är underhållande !



Mammas pojkar.

Kanske kollat på ett avsnitt.. Mer har jag inte gjort. Men kompisar har ju berättat och engligt mig verkar det underhållande osv. När en mamma säger jag förbannar dig eller nånting. Haha ! Men ska som sagt börja kolla på det nu ! Redan nu verkar det bra ?!



Gossip Girl.

Älskar serien ! Nu går ju säsong 3 på tv. Och Hilary Duff är med, kul va ? Söndagar klockan 7 på tv 3. Ni får inte missa ! Den hetaste serien, elr ?
Tycker i alla fall att den handlar om allt och det händer alltid något.. än så länge har jag inte tröttnat i alla fall... Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0