amerikansk pizza

jupp, amerikansk pizza blir det till lunch, har faktiskt aldrig ätit det.. lite spännande..
men det är bara för att pappa är lite sliten och orkar inte åka och hämta pizzan, så därför blir det amerikansk.

men nu så sjunger vi singstar, emma och emma sjunger just nu och jag passar på att blogga. Det är ju trots allt mitt liv, varje gång jag sitter vid datan och bloggar blir jag glad! Och ni lever ju för det... Låter jag som Kissie, Dessie? Haha..

Men nu får ni en lista på vad vi ska göra tillsammans idag!

göra påhittad smoothie
spela data
vara med kaninerna
fixa naglarna
singstar, buzz
Vollyboll med ballong
äta amerikansk pizza



Så, det var väl allt, tror jag?
aja, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0