BAKNING

Nu så har jag bakat lite, skulle filma på mobilen med efter typ halva laddade den ur så det blev alrdig någon film. Boring! så jag hade liksom stått där och sagt vad jag gjorde och hällde i och så i onödan, aja.. resultatet blir väl gott i alla fall. Sockerkakan är just ni i ungen, kanske 4 minuter kvar!
Nu kommer en dialog.... ?!


- Åh, jag vill faktikst ut med kaninerna? Tål dom regn?, Emma.
- Nej, dom kanske blir kalla ju, Mamma.
- Vad ska jag göra då? Jag har liksom boring, Emma.
- Baka, Läxan?, Mamma.
- Ja, jag vill baka, Jag.
- Men du löser ju suduko, Pappa.
- Inte längre, jag ska baka!, Jag.

Så gick det väl till? Så nu är min fina sockerkaka alldeles strax klar..


Kommentarer
Postat av: fanny

SV: Hahah, tack! :D<3

2009-10-12 @ 15:03:11
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0