BLOMMAN

Blomman var ju min förra kanin, en söt vit liten vädur kanin var det. Hela familjen var väldigt förtjusta i henne. hon fyllde typ år den 18 januari. Men hon mådde inte bra på slutet så vi fick avliva hon. Hon snurrade på huvudet och fick anfall lite då och då, det var liksom läskigt att se på. Men då hade vi fått Dessie faktiskt.
Men hon blev 4 år, tror jag. Är inte säker, men mmh, saknar hon väldigt mycket. Till och med mamma började gråta när vi skulle avliva hon, jag grät skitmycket. Det var inte kul, men man får tänka att det är djurets bästa ananrs lider dom ju. Usch, jag burkar tänka på Blomman ibland, hon var den sötaste kaninen man kunde tänka sig, haha. Det är sant!

Hon fick ju ungar också, på vintern. Fyra stycken. Men vi visste inte vem pappan var till ungarna och tydligen hade Blomman blivit gravid när hon var på rymmen. Haha, men vi fick behålla en kanin av dom fyra och dom andra tre sålde vi, fast en kanin sålde vi till våra kusiner och den fick heta Polly, men nu har vi fått tillbaks Polly efter 2 år. Haha, kul va? Aja, tillbaks till Blomman. Hon var som sagt skitsöt och kunde vara lös på våran trädgård utan att rymma. Hon var bäst!

Nu får ni några söta bilder på Blomman ♥


söt vah ?


aww..!


hon tvättar sig, ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0