dålig uppdatering.

Okej, nu är jag hemma efter en stressig men rolig dag på stan! Amanda, Emma, Emma, Ida och jag tog bussen, direkt efter skolan ner till stan. hämtade pengar hos mamma sen gick vi och käkade på mc donalds. Cheese burgare som vanligt. Blev några saker till elin som då ska ha fest i morgon! Wihoo.
aja, när vi skulle ta bussen hem så var det bara Emma, Ida och jag som åkte och ja, vi fick gå på gratis igen! Var snällt av busschaffisen i alla fall. men laddar upp bilder från igår och idag då!



I skolan igår, vi berättade spökhistorier..! haha!



Klubba, fick av Emma igår!



Földje med Emma och Fia på sång eftersom Fanny fortfarande är sjuk "/
men vi åt kexchoklad och cola. Deras " tradition " (:



gården, igår på kvällen! Vann pingis skitmycket (:




Emma på bussen, idag då!



Ja, låt bilden få förklara, haha.



Im in love =)



Var som sagt inne på scorett och hitta en massa snygga skor. Måste säga att det här är favoriten!



Amanda och Ida kollar på jeans!

Så, var alla bilder! Det måste ni säga att jag är bra på. Haha, kommer väl kanske bli lite mera blogg senare. Kram ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0