dumma kommentarer..

Asso vad vill ni mig? Ni skämmer ju fan ut er även fast ni är anonyma. Jag är en oskyldig 12 årig bloggare och ni skriver en massa taskiga kommentarer. Okej, två st. Men jag tar ju för i helvete åt mig, sluta upp med att sitta framför data skärmen och kommentera andras bloggar, visst, snälla kommentearer godkänner jag men inte taskiga, vad är saken med det? Alla stavar väll fel ibland, ja, till och med du.. vem du nu än är! Men sluta upp och skaffa ett liv.

i kommentarerna står det bland annat. " Jag heter också Lovisa fast jag är sötare än dig" och " Windows Vista. Inte Wista, idiot.."

Ja, jag tar åt mig!
Kunde inte print screena för det blev så segt, men ja. Och jag kommer stava enormt mycket fel för att irretera dig, mowhahaha! Haha :)




Kommentarer
Postat av: Elin

det värsta man kan göra är att ta åt sig:)

Keep going! :)

2009-10-20 @ 21:53:28
URL: http://elliiiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0