festen!

Nu tänkte jag blogga om festen.. hade typ bloggförbud igår på kvällen? haha, whatever..

Men igår så hade Fia stukat armen :') så hon hade bandage på festen.. stackars!
hehe, mmh... men vi åt pizza, chips och tårta. Godiset kom fram när Ida, Karin, Emma, Jag och Olivia (såklart) var kvar. Vi körde några sånglekar och land och stad. mitt lag vann, och det var Emma, Ida, Cornelia och jag. Wihooo! Sen sjöng vi också singstar, men väldigt lite så senare på kvällen satt några och kollade på idol och vi andra sjöng singstar, air hockey och sånt i dansrummet. Aja, nu kommer bilder!



Olivia, Amanda. Öppnar presenter!



presenter..



gotti.



Cornelia, suddig bild..



Sofia (Fia) som äter pizza!



Emma och Olivia!



Ida och Emma!

Det var alla bilder jag tog, blev inte på alla och inte så många!
älskar er tjejer, we rock ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0