fixat mina naglar!

Nyss fixade jag mina naglar lite. Märkte att det behövdes lite nya nagellack, hade bara tråkiga färger. Men letade fram ett par snygga! Haha, här får ni liten gudie på hur jag fixar mina naglar, är dock ingen expert.



Det här är då bra att ha, men man kan välja själv vilka nagellack man ska ha.



Ta bort det gamla nagellacket om du nu har nåt. Acceton och bommul är bra hjälpmedel då.



Fila till alla naglar. Fila bara åt ett håll, samt ta bort all smuts under naglarna.



Skölj naglarna under rinnande vatten.



Måla halva nageln med en färg. Låt det torka.



Sen målar du resten av nageln med ett annat nagellack. Ser dock ut som samma på bilden, men det är det inte.



Låt torka. KLART!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0