gården

Hej alla läsare!

Nu sitter jag på gården med Emma och Ida. Och några killar men dom spelar pingis eller nåt. Förlåt för dålig uppdatering, men bloggar mer när jag kommer hem vid halv 8 elr 8.
Blev i alla fall presenter till kära Olivia, vi köpte nåt skitfint tillsammans. Kan inte berätta såhär på bloggen! Sen lekte vi lite i lekparken, gjorde videoinlägg och så träffade vi två tjejer på bussen som ville veta våra bloggar. Asso dom var 93:or. Och liksom dom hade sett att vi gjorde videoinlägg och då sa vi liksom HEJ BLOGGEN! Lite kul.. aja, vi ses när jag kommer hem! KRAM

Kommentarer
Postat av: fanny

SV; aww! <33

Skulle gå men mamma kom hem sent. Hon skulle till stan och lämna något.

Sen så täntke inte jag på tiden, haah! <3

2009-10-07 @ 19:15:26
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0