HALLOWEEN

Nu åker vi snart till kusienrna för att chilla lite. Bara det att Eve har samling kl 7 i morgon på morgonen. ÅH, liksom! Men ja. Har precis gjort i ordning mig och vi kanske ska åka om en timme. Vi kommer typ gå bus elr godis, kanske då. Egentligen skulle man ju göra det igår men kollade på en film på disney just då.. hehe. Aja, mormor och morfar kommer oxå komma och deras söta lilla hund Sally. Ja, det blir nog inget mer blogg idag ofc. Kanske, om man får låna kusinernas data, haha.

Nu ska jag försöka kolla på allas bloggar. Hehe, älskar verkligen att läsa mina kompisars! Ibland brukar jag väl glömma någras... men inte idag!

JAG BARA ÄLSKAR HALLOWENN, SÅ JÄKLA MYSIG OCH ROLIG =)



Nu ska jag sätta dit mina lösnaglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0