HEMMA

Nu är jag hemma från Västerås ännu en gång. Idag var det en seg start och tog inga bilder.

Vaknade vid 5, gjorde mig i ordning och packade det sista. Sen ner till parkeingen, jag åkte med Olivia dit. Det är skitkallt och nästan alla fryser. Jag somnar i bilen och vi lyssnar lite på taylor swift. Var skönt. Men när jag vaknar sitter Emma bredvid mig och dansar till Michael Jackson, dom hade bytt skiva. Alla i bilen smsar lite med andra i andra bilar eftersom vi är dom ända som är vakna!

Men när vi kommer fram byter vi om och pratar taktik, värmer upp och sen börjar matchen. Jag spelar back. Var inte så kul eftersom dom var så snabba, men jag gav inte upp. I alla fall så förlorade vi med 3-0 eller 4-0, kommer inte ihåg. och när man förlorade så fick man åka hem, så vi packade ihop, var tråkigt men längtade faktiskt lite hem. Haha, det var så kallt och jag var till och med hungrig!

När vi skulle hem åkte jag med Viola och Carro, dom är 98:or! Jag är 97:a, men vi spelade nintendo och hade en musiktävling, haha.

Men nu sitter jag här hemma och har precis tagit lite pannkakor, var mycket gott!
Vad ska ni göra idag? btw.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0