Hemma

Okej, jag kom hem för kanske några timmar sen men inte förns nu tänkte jag blogga. Men frotsätt kommentera alla mina söta läsare ♥

aja, i skolan så var det väldigt rörigt typ, första lektionen var OK men ingen annan. Usch, vad jag hatar musik. Läraren låter det pratas hela tiden, får ont i huvudet och blir typ döv varje lektion , haha. Och sen gör man ett jätte tråkigt grupparbete om olika instrument..? Min grupp har trummor, är inte ett dugg intresserad men det går bra i alla fall. Aja, efter skolan gick jag till kiosken med amanda, emma, emma och sofia. Sen gick jag hem igen och var lite med Dessie och Polly. Igår kom faktiskt eve och tomas förbi och lämnade lite saker från Polly. Det var ju bra, haha! Men nu har dom fått frisk luft. Och jag blev skitblöt eftersom jag skulle gå in bland alla träden som såklart var blöta! Haha, är lite klantig ibland?!
Nu kommer outfiten!



Jenaslinne - JC
Jeans - GinaTricot
Vitt linne - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0