Hemma idag!

Hej bloggen, nu undrar ni varför jag är hemma, huh? Vaknade av att jag hostade och hade enormt ont i halsen. Kände mig otroligt krasslig och sliten, hade i ofs vaknat precis. Men ja. Har nu myskläderna på, usch. Jag hatar att vara sjuk, kommer ligga efter i skolan, men kanske inte så mycket. Men i alla fall så hatar jag fortfarnade att vara sjuk. Har kollat lite på film, typ det som man gör när man är sjuk? Blev HSM 3, vi har nästan inga bra filmer, men whatever! Haha, märker ni att jag har vaknat på fel sida? Känner i alla fall att jag är lite sur idag, hehe.


mitt morgon hår?! är i alla fall osminkad och helt naturlig idag..!


Har kollat på filmen och så dricker jag vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0