hemma nu!

Nu är jag hemma efter en rolig dag i skolan. Emma, Emma, Ida och jag satt i ett rum och skulle typ lösa lite saker på ett papper. Geografi dårra. Sen kommer en fröken in och vi hade skrattat så jäkla mycket åt hon innan, men sen kommer hon in och hjälper Emma och mig. Ida och Emma som sitter bakom garvar ihjäl sig. Haha.. sen hände lite mer också, typ Emma och jag fick en kram av henne ? Men smet, så emma kramade bara ;) hahaha! Det var kul, tror att hon sjöng en sång också om den dära sjön gagnes (?) Emma och jag började såklart garva asmycket! Lite kul i alla fall..
Men nu har jag tagit lite ballerinror, så himla gotti. Aja, skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0