HISSAR DISSAR



-Fotboll
ME LOVE! Det är en sån trevlig sport och man får verkligen visa vad man går för. Man behöver inte vara taskig i onödan utan om man bara kämpar och verkligen vill vinna så gör man oftast det. Men i bland kan det vara jobbigt, som att till exempel gå upp kl 5 på morgonen för att spela en cup och sen förlorar man, haha. Men det är livet helt enkelt.

-Ballonger
Ja, jag lärde mig igår att blåsa ballong ju, så inte så konsitgt att jag hissar det. Men aja, på kalas blir det mycket roligare med ballonger. Man kan spela vollyboll med dom eller kicka och framför allt är det kul att blåsa upp dom! Om man nu kan det...



-Tidiga mornar
Jag hatar att bli väckt och sen gå upp tidigt. Till en cup eller till skolan, dissar verkligen det! Varför ska allt börja så tidigt, kan man inte få sova klart. Liksom bli avbryten när man sover är inte det bästa.

-Kompisar som inte delar med sig
Det är väldigt omoget att inte dela med sig med något till en kompis. Varför ska man alltid ha det för sig själv? Både du och kompisen blir glad om du delar med dig. Väx upp ni som inte kan dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0