IKEA

Mamma, Emma och jag har varit på ikea och handlat lite skit, men också nödvändiga saker. Det var fett kul. Mamma och jag såg Jon från idol, ni vet? A, han var där typ med nån tjej. Lunchen blev köttbullar och potatis och fanta. Sen glass. Vi åt alltså där och sen så fikade vi också, chokladboll med mjölk!
Men nu kommer bilder!


Lunchen!




blev väldigt mycket..


två blomkrukor till mig..!


griffeltavlspennor


filt till vår nyblivande hund..


Dl-mått och potatisskalare


vattenkanna till mig, så att jag kan vattna mina blommor!


Ljus till julen, till mig.


Två doftljus, vanilj. Till mig.


Rulle till kaninerna


lampa till mig..


outfiten idag

det var alla bilder, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0