jag älskar mitt hår..

har faktikst aldrig varit nöjd med mitt hår precis. men nu tycker jag att det är skitfint. speciellt när det plattat. har ju som sagt inte tonat, slingat, färgat, har löshår eller någonting med mitt hår nån gång, det är kanske därför det är så perfekt? Haha. Sen är det ju vissa som plattar det varje dag och gjort det kanske i några år nu, asso inte för att det är dålig. NEJ. Men då blir ju håret också utslitet. Och jag står faktiskt för att jag har lockigt hår, det är liksom jag. Lovisa med lockigt hår. Lovisa med rakt hår. Men däremot tycker jag att jag är finare med rakt hår och därför plattar jag den för det mesta varje dag, men aldrig på helgerna om jag bara är hemma.
Det är onödigt. Och om man inte kan stå för att man har lockigt hår, kan man då vara stolt över sig själv med platt hår? Tycker det är lite konstigt, men det är dock MIN åsikt. Vissa tycker liksom det är normalt..
Men om man får välja en sak om sig själv som man gillar kan man ju inte välja håret då om man nu har plattat det, har löshår, tonat, färgat eller nåt sånt. Visst, man får ju tycka att man är fin i håret efter man har tonat det och självklart bryr man sig lite om håret i alla fall, det gör liksom jag med. Men blir det inte fejk då? Asso om man väljer håret nudå, det tycker i alla fall jag. Och nu menar jag inte att man inte får välja ögonen för man har mascara liksom. Nej, om man ska vara solt över sig själv, så ska det inte vara något fejk.


jag med lockigt hår..


jag med rakt hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0