Just My Luck

Har precis kollat på en film. Jag och Emma. Det var Just my luck. Den är så jäkla bra. Men jag har sett den ett par gånger innnan, men tröttnar ändå aldrig, haha. Visst har jag bra uppdatering idag ? Är jättestolt, men känner typ att det blir för mycket. Det var ju dagens fråga en gång men då tyckte ni att det skulle vara 7-8 inlägg eller så varje dag. Vet inte hur många det är idag. Men aja. I morgon som ni vet ska vi till Stockholm, gud så kul det ska bli! På kvällen är det typ något disco på gården, men kanske inte hinner gå. Orkar typ inte heller. Liksom jag tar Stockholm före det där discot. Haha. Vad ska ni göra annars, i morgon?






Kommentarer
Postat av: fanny

Discot var väl nästa torsdag ?

Det sa fia ;)<3

2009-10-29 @ 09:05:22
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0