kanelbullens dag

kanelbullens dag idag! Japp, var bara tvungen att baka lite.. Så pappa och jag åkte till äffren och köpte jäst, köpte lite kakor också. Innan det hade pappa en kompis här, han hade aldrig varit här så det blev en rundtur i huset, tror jag i alla fall.. Sen har jag sjungit lite mer singstar.
Mamma och jag bakade och då kom en annan kille hit och kollade på vårat tak, vi ska då byta ut takket till svart, tror jag. Men nu jäser degen i alla fall, så passade på att blogga. Vad har ni gjort denna dag då? typ ätit bullar, antar jag..!

TIPS
Det är ju så att när man börjar använda smink så kan man typ inte sluta.. eller asso man vill använda det varje dag. För man tycker typ att man är ful utan. Vissa kanske inte alls känner så, men jag tror att vissa faktikst känner så. I alla fall, på helgerna är det bra om man inte har något smink. Asso jag säger inte att man inte ska använda smink på helgerna, men är man bara hemma en hel dag är det ju onödigt att ens ta på sig smink. Du kommer känna dig mycket stolt sen ! Haha, det var mitt tips.. kanske inte det bästa, men mmmh....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0