kommer ni ihåg?

kommer ni ihåg den där festen som jag var på i fredags. Tänkte blogga lite om den nu eftersom jag oxå fått en kommentar. Allt för er mina läsare!

Emma och jag kom nästan ditt sist av alla. Men sen så var det fyra tjejer där som jag inte kände igen, det var några tjejer i elins simgrupp. Det var ju Elins fest, hon fyllde år igår.. så grattis i efterskott?! =D
Men sen öppnade vi presenter och körde några lekar, mitt lag vann och det var ida, fia och emma k!
I present så gav jag ju ett halsband och ett par örhängen, tror att hon gillade det! såklart.. <3
Middagen blev pizza och sen blev det glass och maränger m.m. Sen skulle alla ringa killar och vi körde sanning och konka. Var väldigt pratit på slutet, inte så kul.. men resten av festen var superkul! Nu kommer lite bilder.



Så såg jag ut!



Ida och emma, sötisar!



Gotti och lite presenter!



Där satt jag..!



Sofia och amanda, tihii!

Så, det vart alla bilder.. kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0