Lovisa tipsar.

Igår när jag var ute med kaninerna så smet Polly in på grannanars tomt. Blev såklart skitförbannad och började springa och försöka jaga in hon igen. Men sen klappade jag hon skitmycket, det är inte kul att vara med mig när jag blir förbannad. Tyckte lite synd om hon.. aja, då hittade jag en stor lövhög och så tog jag ett löv, dom var så fina! Sen när jag gick in igen började jag pyssla lite.

Du behöver:
Tejp
färgglatt papper
stort höstlöv


Först klipper du till en snygg form eller så låter du det färgade pappret vara som det är. Du tejpar fast lövet i mitten, eller någonstans på pappret. Det du tycker blir snyggt. Du kan fixa lövet så det passar in, asso kanske ta bort stjälken en aning eller så. Sen sätter du upp pappret med lövet på väggen och genast blir det lite höstkänsla i ditt rum. Du kan också sätta dit flera löv på ett papper.


så blev mt


Kommentarer
Postat av: Elin

gulligt (:

2009-10-09 @ 16:37:52
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0