mmh

Ja, som ni vet så blev det lite dålig uppdatering igår, bara ett inlägg! Men det var tur att jag hann skriva det, annars hade det blivit noll inlägg, inte kul.

Men kom precis hem från boring skolan. Vi planerade, svenska, matte, so och lite mera. Kommer inte ihåg..! På rasten körde vi tjuv och polis, men var inte med hela tiden. Stod utanför leken och pratade med andra. Haha, man får faktiskt vara lite barnslig ibland. Idag har jag haft min vita halsduk eftersom det börjar bli så jäkla kallt. I alla fall, kul att det är vinter snart. Men dock gillar jag hösten bättre! Den ända som är bra med vintern är ju såklart julafton och kanske lite mer. Haha, i alla fall så har jag tagit lite kakor nu men ska ta fil också, var ju fett hungrig. Usch, på maten i skolan! bloggar mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0