Varför?

Jag trodde du var nåt. Men det visade sig att du var falsk precis som alla andra. Varför? Varför visade du inte mig, få mig att tro på livet igen. Jag gjorde det när du var vid min sida. Var du tvungen att gå? Tvungen att förstöra precis allt? Du fattar inte vad känlsor är eller betyder. För du har inga och du tror att alla vill vara som du, när det till och med är tvärtom. Jag stöttade dig då, men du bara lämnar mig. Känner mig lika med noll, utan dig. Tror att ingen kan göra mig lika glad som jag var förut, förutom du! Du betydde så jäkla mycket! Tills den dagen då du började prata bakom ryggen och redigera bilder på mig. Var du avundsjuk eller? För att jag var perfekt och inte du? Jag hade älskat dig no mather what, men tydligen var du för svartsjuk så du förstöde vår vänskap, helt och hållet. Vänskapen finns inte längre, den har blåst bort. Var du tvungen att klanta dig? du var den bästa vän man kunde tänka sig. Jag ställer frågan ännu en gång, var du tvungen att förstöra allt? Du kanske inte fattar att jag blev sårad, jäkligt djupt sårad. Jag hade mina bästa månader med dig. Har det sämst utan dig. Fattar inte att jag slösade bort dig på dig, din falska löngnare.
Vill du ha mig tillbaka? Ledsen, tar inte dig tillbaks ännu än gång. Du förstöde allt.. ALLT! Du har gjort ditt val.
Och det var att inte ha mig som vän. Fattar du vad du har gjort? Förstört mitt liv, mitt liv!
När jag kollar på bilder på oss tillsammans bildas ett leeande på mina läppar, men det leeande är BORTA.. FÖRALLTID! Tänker ta bort dig ur minnet, radera ditt nummer, radera alla bilder och ta bort bilderna på oss
i mitt rum. Tänker kasta dom, bärnna upp dom! Vad som helst för att få bort dig ur minnet... för när jag
tänker på dig bildas en tår som rinner sakta nerför kinden. Du var verkligen den bästa bästavännen! För fyra dagar sen hade vi så kul, vi skrattade och pratade om allt. Det var i alla fall det jag kunde göra med dig då,
jag litade ju på dig! För tre dagar sen grät jag. Vi kände inte varandra längre, du hade förändrats enormt mycket! För mycket... hatar dig.. du slösade bort mitt liv, JAG slösade bort mitt liv på dig!
Kommer du inte ihåg vad vi sa? Du & Jag, no mather what, Du & Jag hör i hop, Du & Jag föralltid baby! Alla orden, var dom bara falska? Du <//3 Jag. HATAR DIG....


Kommentarer
Postat av: fanny

Vem? Är det nån av oss tjejer? <3

2009-10-02 @ 19:22:56
URL: http://fannyee.blogg.se/
Postat av: ida

finns ? <3

vem ? <3

2009-10-02 @ 20:05:33
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0