--

Oj, råkade radera mitt inlägg. Råkade trycka på en bakåtknapp så hann liksom aldrig spara. Shiet. Pallar inte sriva om, så nu får det bli lite kortare.
kollade på mina kompisars bloggar fast på gamlare inlägg. Haha, det var fett kul! Fanny hade då dom mest "gamlaste" inläggen. Men mmh, värmde i alla fall lite spagetti och köttfärssås men blev inte mätt så tog en knäcke macka också. Måste ju ladda rejält nu! Vi har ju match senare och typ förra gången förlorade vi med 8-1, tror jag. Men jag spelade inte då. Och så är det den sista matchen. Blir skönt och lite tråkigt också ju! Men önska oss lycka till...
ska i alla fall göra i ordning mig inför matchen. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0