blir sjukt irreterad på folk!



tror att dom kan bli vän med mig utan att jag vet vem personen är. Det driver mig till vansinne. Det händer oftast på gSm ( gosupermodel ) att en nybörjare eller katalog modell frågar mig om vi kan bli kompisar. Mitt svar är oftast trevligt och vänligt. Men inombords skulle jag vilja svara såhär: Vafan! Tror du att jag vill bli vän med nån mysko främling? HEJDÅ!
asso vad som helst, jag försöker liksom få alla att fatta det genom att skriva det på profilen, gobloggen, snabbmedlenade och bloggen...! Men det bara fortsätter... gosh, varför? Kan folk inte fatta det? Nu säger jag inte så här om alla utan det är vissa, ganska många faktiskt som gör såhär. Kan ni inte fatta?
det är i alla fall sjukt irreterande. Om du vet att du är en sån här så ta åt dig, det är nog fler än jag som tycker såhär.. ledsen, men det funkar inte längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0